aangekomen - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

09 Oktober 2007 | Mexico, Mexico-stad

Na een hectishe week, met veel hulp van Mariëlle ben ik er niet ingeslaagd om dat appartement leeg te krijgen. Leeg of vol appartement, ik ben toch weggeraakt. en het was plezant met Sonja, Mariëlle en Lutgard. Door al het heen en weer geloop was ik stikkepot met alle gevolgen vandien. Deze verstrooide geest heeft verschillende papieren verkeerd ingevuld. Waardoor mij avontuur misschien maar 2 maanden duurt, potverdorie. In elk geval ben ik goed aangekomen en zit ik in de Coyote Flaco (een hostel). Nu ga ik uitvissen hoe ik die papieren alsnog in orde krijg. Je hoort er nog van.

  • 09 Oktober 2007 - 18:06

    Sonja:

    oeps een foutje dat moet kunnen en nu maar hopen dat je het in orde krijgt.
    geniet er vooral van...

  • 09 Oktober 2007 - 18:40

    Kelly:

    Hey sabine,

    weet je....eigenlijk verschiet ik er niet van.....vind het jammer maar moet er toch wel mee lachen....

    Zoiets kan toch alleen maar bij os Sabine gebeuren hé....

    Nee, ik hoop dat je het in orde kan brengen...en dat je vol teugen geniet van je avontuur...

    Groetjes

  • 10 Oktober 2007 - 09:41

    Vicky:

    och sabine,

    dat zal wel in orde komen het belangrijkste is dat je op je bestemming bent en nu genieten....

    groetjes

  • 10 Oktober 2007 - 13:31

    Robert Robert:

    We willen Je alleen maar veel avontuur toe wensen en kijken er naar uit om je terug te zien.Hopelijk komen de paperassen snel in orde......van de fotoshoppers

  • 10 Oktober 2007 - 17:29

    Ingrid:

    Met al je beschermattributen kan het niet anders dan in orde komen. Nog veel plezier en probeer de Mexicanen al te volgen.

  • 11 Oktober 2007 - 04:53

    Ronald:

    Hey Sabine,

    Jammer dat je avontuur zo kort mag duren.Maar geniet er destemeer van.
    Zeker als photoshopper verwachten wij natuurlijk wel wat foto's van je op de site.

    Heel veel groetjes uit een mistig Nederland

    GRTzzz

    Ronald(zaterdagochtend)

  • 11 Oktober 2007 - 07:30

    Guy:

    hallo Sabine,heb je site gevonden.Problemen zijn er om op te lossen,dus dat komt wel in orde.Kleine opmerking,je profiel zegt dat je vertrokken bent in juni(?)en dat je minder dan 2 maanden weg bent,is dit misschien nog een rest van de Indonesië-site?Hoe was je bezoek aan het "casa azul"?Geniet van Mexico,geniet van het leven!
    (P.S.:ben een groot beetje jaloers.)
    Wanneer er vragen zijn over Mexico niet aarzelen.SALUD

  • 11 Oktober 2007 - 15:44

    Sylvia:

    Hallo Sabine,
    Ookal zou je avontuur 'maar' twee maanden duren, ook dat kunnen ze je nooit meer afpakken. Geniet ervan en laat maar snel iets weten...

  • 11 Oktober 2007 - 17:45

    Elke:

    Hola Señorita. Commo estas? Muy bien?

    hèhè!! Drommels drommels drommels , al in de problemen. Dat begint al goed.:-)Vind het aan één kant ook wel grappig want het is wel heel typerend.
    Hopelijk komt het snel in orde met uw papieren! Als ik iets kan doen, laat maar weten dan loop of rij ik vanhieruit wel wat rond.
    Heb via Karin één van uw tekeningen kunnen bemachtigen en die gaat een mooi plekje in ons nederig stulpje krijgen.
    En? al toffe mexicanen tegengekomen. Al in vuur en vlam gestaan of had dat meer met de chili con carne te maken??
    Hoe zit het met de temperaturen daar? Al volle bak zon op uw bolleke? Allee... we zijn ongelooflijk jaloers op u maar gunnen het u ook van harte dus.... profiteren is nu de boodschap...geniet ervan!!
    Elke en Guy

  • 11 Oktober 2007 - 21:24

    Hilda:

    Hey Sabine!
    Maak er wat van daarginds ! Ik kijk al uit naar je verhalen ! Veel plezier daar al is het misschien maar van korte duur. Ik hoop van lange duur (als je je papieren in orde krijgt!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2009

Here I go again, yoehoe

29 Mei 2008

Verrassend

29 Mei 2008

Oaxaca

26 April 2008

van playa naar montagne

24 April 2008

Mazunte
Sabine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 104124

Voorgaande reizen:

22 Juni 2016 - 22 Juli 2016

In de voetsporen van Genghis Kahn!

07 Augustus 2012 - 10 Augustus 2012

Wandelen

25 Juni 2012 - 29 Juli 2012

India

30 Juni 2010 - 29 Juli 2010

Salsa en mojito

23 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Het land van de glimlach

08 Oktober 2007 - 08 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: