El Diversadero - Reisverslag uit Creel, Mexico van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu El Diversadero - Reisverslag uit Creel, Mexico van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu

El Diversadero

Door: sabine_cuyvers@hotmail.com

Blijf op de hoogte en volg Sabine

25 November 2007 | Mexico, Creel

Samen met 3 franse meiden, een spaans koppel en vader en zoontje uit Chihuahua doe ik een hosteltour. Zichten op de canyons... prachtig. Diep en spannend, er is een platform van glas gemaakt, zodat je naar beneden kan kijken. Duizelingwekkend, wauw. Bergzichten als een gateau, opgebouwd uit verschillende stukken, grote alleenstaande rotsen,... wat een zichten hier. En dan een hangbrug tussen een kloof, spannend om daar over te lopen. Aan beide zijden heeft men Beckaert-draad gespannen (of dat lijkt daar in elk geval op). Cactussen en andere planten die groeien op de rotsen, ooo, zo mooi. Geplaveide paden afgewisseld met 'oeps, waar is het pad nu'paden, te gek. Aan het station staat de trein en heb je veel winkeltjes en heerlijke quesadillo's,mmm.