Prospero año nuevo - Reisverslag uit Habana, Cuba van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu Prospero año nuevo - Reisverslag uit Habana, Cuba van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu

Prospero año nuevo

Door: sabine_cuyvers@hotmail.com

Blijf op de hoogte en volg Sabine

04 Januari 2008 | Cuba, Habana

Prospero año nuevo
Gelukkig nieuwjaar allemaal

Salsa, sigaren, Fidel, Che... morgen vertrek ik naar Cuba. Dat betekent een verdrievoudiging van de prijzen... en helaas voor jullie geen reisverhalen. Drie weken stilte...Of wie weet, internet op de zwarte markt...

  • 04 Januari 2008 - 09:02

    Luce:

    Hoi Sabine!

    Leuke foto('s) trouwens! Een èchte Mexican girl!
    Voor jou natuurlijk ook de beste wensen en een heel gelukkig Nieuwjaar! Hopelijk ben je de feestdagen goed doorgekomen! Nieuwjaar doorbrengen in Mexico, is volgens mij een hele andere belevenis! Je verlaat Mexico, ik dacht zeker Sabine komt terug richting België?! Niet dus !
    Ik wens je weer veel avontuur daar in Cuba, en vooral wees voorzichtig! Het lukt me niet om al je reisverhalen te lezen, maar ik blijf je volgen....
    Volgende week vrij. start ik met photoshop 3 ! Ik kijk er al naar uit...
    Jammer toch dat je er niet meer bent.

    Veel liefs,

    Luce en tot in "Cuba"!

  • 04 Januari 2008 - 12:30

    Jeanine:

    wel wel!!
    voor allereerst een heerlijk 2008 met wat zon een beetje regen, een berg op te wandelen, ,en plaats bij de cactussen of onder de dadelpalm om te rusten, een lekkere rortilla of iets anders plaatselijk, maar vooral fantastische vrienden onderweg!! degene hier in belgie lopen niet weg!! wij genieten in volle teugen van je mooie bloemlezingen!
    wij zeuren over het weer en de kou en jij over hoe ver is het nog!! ach, als we klagen en zagen zijn we gelukkig en gezond!
    wel in ieder geval het allerleukste wens ik je toe in Cuba en deoe de groetjes en spoedig herstel aan de Fidel!!
    volgende week begin ik bij Elke het 2de deel van indesign en wat dan??,
    doei jeanine cvo dinsdag

  • 04 Januari 2008 - 12:58

    Ricky:

    Hey Sabine, bedankt voor al die leuke verslagjes en maak er een Pracht-tastisch 2008 van!

  • 04 Januari 2008 - 21:58

    Anneke:

    Ha die Sabine,

    In de eerste plaats een heel goed 2008 voor jou. Zo te zien geniet je nog volop en ik vind je foto's geweldig.

    groetjes
    Anneke

  • 09 Januari 2008 - 18:37

    Henny:

    Een nieuw jaar
    een nieuw begin
    met veel geluk
    maar vooral een goede gezondheid!

    Groetjes vanuit Nederland
    van Henny

  • 10 Januari 2008 - 07:22

    Beste Wensen!!!:

    Dag Sabine!

    Je mag dan nu wel in cuba zitten, maar (traditioneel beter laat dan nooit...) willen we je het allerbeste wensen voor het kersverse jaar! En bij nieuwjaar horen natuurlijk cadeautjes!

    Maar wat kunnen we iemand geven die aan de andere kant van de wereld zit? Ons leek het een leuk idee om je wat extra "fotoruimte" te schenken, want we willen natuurlijk maar al te graag al die foto's van rhum en sigaren zien!

    Groetjes, van de "CVO-bende"
    C&S - R&L - C&L - J&C - D&S

  • 15 Januari 2008 - 17:21

    Beni En Lutgarde :

    Beste Sabine

    Wens je een kleurrijk en vrolijk begin?
    Kleur het nieuwe jaar zelf vast in!
    Wij wensen je graag een prachtschilderij,
    met een veegje geluk en liefs erbij.
    En loopt het niet zoals jij het ziet,
    vergeet dan je goede vrienden niet.
    Die hebben zeker in laden of kasten,
    nog heel wat kleurtjes, penselen, kwasten... .
    Dus lieve kunstenaar,
    het wordt
    een fantastisch jaar!

    Beniti Lenaerts en Lutgarde Vanduffel


  • 27 Januari 2008 - 13:06

    Carine:

    Hallo Sabientje,

    PRACHTIGE FOTO'S. Het lijkt wel "the time of your life" te zijn... Ben je al wat geïntegreerd of "still the Belgian girl" ? Ik heb het gevoel dat je een goede beslissing genomen hebt.
    Ik krijg de indruk dat je niet de bedoeling hebt om gauw terug naar België te komen. Is ook niet zo erg. Als jij je daar goed voelt, gelukkig en tevreden bent is alles ok. Het gaat om jou, niet om ons.

    Ik wens je ook het allerbeste voor het nieuwe jaar: dat je in goede gezondheid de rest van je reis mag verderzetten !

    Tot ....

    Hartelijke groetjes !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, Habana

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2009

Here I go again, yoehoe

29 Mei 2008

Verrassend

29 Mei 2008

Oaxaca

26 April 2008

van playa naar montagne

24 April 2008

Mazunte
Sabine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 104131

Voorgaande reizen:

22 Juni 2016 - 22 Juli 2016

In de voetsporen van Genghis Kahn!

07 Augustus 2012 - 10 Augustus 2012

Wandelen

25 Juni 2012 - 29 Juli 2012

India

30 Juni 2010 - 29 Juli 2010

Salsa en mojito

23 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Het land van de glimlach

08 Oktober 2007 - 08 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: