Windy - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu Windy - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu

Windy

Door: sabine_cuyvers@hotmail.com

Blijf op de hoogte en volg Sabine

24 Juli 2007 | Indonesië, Lombok

Stikkepot zijn we en dolblij om in een bed te kunnen slapen. Mijne rug is gebroken. Nu ben ik aan de beurt, kei ellendig en met pijn in heel mijn lijf doe ik geen oog dicht. Chill out time. Een massage, daar kikker je van op, en inderdaad... de masseuse van Windy heeft gouden handen. We hebben besloten om de Rinjani niet te doen, als Batur al wordt vergeleken met een sundayafternoonwalk, dan past den deze wel voor iets anders. Het is nu eindelijk relaxtime. Iedere dag een massage op zijn sasaks om de koorts te doen zakken. De masseuse brengt zelfs vitamines mee voor mij, kei lief. Ilse is mee naar een bruiloft en ik blijf lekker hier. Bekomen van al de inspanningen en hopen dat mijne rug terug goed komt. De laatste dagen was het lekker rondhangen, lezen, massage, rondhangen, slapen,... op de Windy Cottages. Stillekes aan, voel ik mij terug mens worden.