onderweg van Caye Caulker naar Flores - Reisverslag uit Belmopan, Belize van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu onderweg van Caye Caulker naar Flores - Reisverslag uit Belmopan, Belize van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu

onderweg van Caye Caulker naar Flores

Door: sabine_cuyvers@hotmail.com

Blijf op de hoogte en volg Sabine

15 April 2008 | Belize, Belmopan

Jason en Kyla komen met me mee naar Flores (Guatemala). Ik ga al door, terwijl zij hun spullen pakken. Jason's klok scheelt een half uur met de mijne en dat betrouw ik niet. En inderdaad, ze moeten rennen om de boot te halen. In volle vaart varen we terug naar Belize CIty. Het lijkt alsof de boot ieder moment in 2 kan knappen. Aangekomen in Belize heb ik 2 volgelingen. Waar kan je een ticket kopen naar Flores? vraagt Jason. Grappig, in het ferrystation kan je aan ieder kraampje een ticket kopen naar Flores. even later, hebben we ieder een ticket en dan is het wachten op de bus. De bus is daar en onze rugzakken worden op het dak gebonden. Deze keer zit de bus bomvol, de tussenstoelen worden uitgeklapt en ook hier zitten mensen op. Een vriendelijke Italiaan zit naast mij. De grensovergang en daar klinkt in Guatemala 'No woman no crime'van Bob Marley. Grappig. Terug de bus op. Er zit iemand anders naast mij: Liesbeth. en voor Liesbeth zit NIcky. Twee belgische meiden en ... toen waren we met 5. Reisleidster Sabine gaat naar Los Amigos en het is leuk, zowel Jason als Kyla en Liesbeth en Nicky komen mee. Vind het wel een beetje vreemd. Het is 15u en samen met Liesbeth en Nicky ga ik zwemmen in het meer. Een groene steiger staat ons op te wachten en dan hup het water in. Hier heb je veel planten,... snorkelen,... alles is groen, er is niet veel te zien. Het is superleuk met deze 2 meiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Belize, Belmopan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2009

Here I go again, yoehoe

29 Mei 2008

Verrassend

29 Mei 2008

Oaxaca

26 April 2008

van playa naar montagne

24 April 2008

Mazunte
Sabine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 104157

Voorgaande reizen:

22 Juni 2016 - 22 Juli 2016

In de voetsporen van Genghis Kahn!

07 Augustus 2012 - 10 Augustus 2012

Wandelen

25 Juni 2012 - 29 Juli 2012

India

30 Juni 2010 - 29 Juli 2010

Salsa en mojito

23 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Het land van de glimlach

08 Oktober 2007 - 08 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: