Feliz Navidad - Reisverslag uit Yucatán, Mexico van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu Feliz Navidad - Reisverslag uit Yucatán, Mexico van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad

24 December 2007 | Mexico, Yucatán

Feliz Navidad....Feliz Navidad... klinkt door de straten.

Ik wens iedereen een hele fijne kerst onder de denneboom met zijn gezellige lichtjes. Veel warmte (niet alleen van de kachel), een gezellige feestdis, vrolijke mensen, blinkende ogen, en het gevoel ergens bij te horen... Feliz navidad...

Hartelijk bedankt voor al de kaartjes. Het is super om te zien wat een mooie kaartjes jullie gemaakt hebben met photoshop, wauw. En dan de handgemaakte.... , Dandy en Dina, het is fantastisch wat een prachtige kunstwerkjes jullie meegegeven hebben, ik ben trots op jullie en natuurlijk ook op mijn cursisten die mij zoveel prachts laten zien via mail.
En dan zijn er nog de totaal onverwachte kaartjes die in Mexico zijn aangekomen en die mij enorm ontroerd hebben. Super dat jullie de moeite gedaan hebben om iets te schrijven en dan nog naar Marielle en Patrick te brengen. Ongelooflijk...
Ik ben hier heel blij mee. Ne hele dikke merci. X

• 24 December 2007 - 19:18

Jeanne Van Amelsfort:

Hoi Sabine, Kerstavond is aangebroken, dus de versiering is aangebracht, de kaarten verstuurd en het examen - Indesign - zit erop, nog geen uitslag maar wel een hele leuke cursus en docente - Elke, we gaan nu II doen.
    Ik heb al je reisverslagen de afgelopen week gelezen, fantatisch wat je allemaal ziet en meemaakt, het is maar goed dat je alles zo uitwerkt, anders zou je het later nog niet meer weten wat je allemaal beleefd hebt. Ik hoop dat je nog heel erg veel mag beleven en zien in het Nieuwe Jaar - 2008 -. Sabine ik wens je alle goeds toe, geniet ervan en hele vele groeten, ik hou me op de hoogte van je verslagen. Tot een volgende keer.
    Toi Toi Jeanne

• 25 December 2007 - 20:04

Hilda:

Dag Sabine, een heel prettig kerstfeest daarginder en ook en spectaculair nieuwjaar!

• 28 December 2007 - 08:37

Davy En Sven:

Dag Sabine

Het is schandalig dat we nog altijd niet hebben gereageerd op al je schitterende reisverhalen. Maar we hebben ze wél allemaal al gelezen! Ook van ons het allerbeste voor het komende jaar! en (al is het een beetje laat) nog de beste kerstwensen!