Fun dive - Reisverslag uit Utila, Honduras van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu Fun dive - Reisverslag uit Utila, Honduras van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu

Fun dive

Door: sabine_cuyvers@hotmail.com

Blijf op de hoogte en volg Sabine

25 Maart 2008 | Honduras, Utila

Vroeg uit de veren voor mijn fundive. Marlen doet ook een fundive, dus nadien gaan we naar de busdienst. Graham uit Schotland gaat met mij en Guillermo uit Argentinië naar beneden. Die Guillermo kijkt niet waar hij zwemt en ik stamp de hele tijd met mijn flippers tegen zijn hoofd. ambetant. Leuke duik. Het lijkt wel alsof er een ravijn in het water is. Het water is hier donkerblauw en het is hier heeeeeeeeeeel diep. Vandaag zie ik van alles, zoals wormen die op de bodem uit hun hol zweven en als wij er aan komen verdwijnen. Een grote zeeëgel, vele vissen, gele en roodachtige beestjes die er uitzien als een pluis en verdwijnen als je met je vingers knipt. En hup, daar stamp ik weer tegen het hoofd van Guillermo. De tweede duik is ook de moeite en na mijn duiken ga ik samen met Marlen naar de busdienst. Hier krijgen we goede uitleg en eigenlijk komt het eropneer dat het in La Ceiba wel duidelijk wordt. Het ferrykantoor is gesloten, een reden om eerst iets te eten en een lekkere capucino te drinken. Het is leuk babbelen met Marlen en ik heb al besloten om met haar te vertrekken donderdagochtend. Het is leuker om met 2 ergens vast te zitten op 'Goede vrijdag' dan in je uppie. Rugzak maken, want de ferry vertrekt om 6u20. En dan is het tijd om die test samen met Nico na te kijken. Na de test ga ik samen met Sas en Guillermo bij Dave lekker eten, njammie. succes verzekerd en dan voor de laatste keer naar 'Tree Tanic' waar een hele delegatie van Cross Creek zit. En zij zitten niet op de ideale plek. Ik word opgegeten door de zandvliegen. We verhuizen en zetten ons boven op de overloop naar de bar. In de bar gaat het er druk aan toe of beter decadent. Drinking games 'een levende tap', de barman neemt het hoofd van iemand en trekt dat naar achteren. Dan kiept hij sterke drank in de geopende mond en duwt het hoofd terug naar voor, om het onmiddellijk terug naar achteren te trekken. En dan ga ik naar huis want om 6u20 vertrekt de ferry. Het zal vroeg dag zijn.

  • 25 Maart 2008 - 14:58

    Saskia:

    Buenos Dias Sabine! Ik denk dat ik gewoon jou verhalen kopieer en ze op mijn site zet, scheelt een hoop werk, haha! Ik heb vanmorgen geprobeerd de ferry naar La Ceiba te nemen maar hij ging niet. We moesten om 08.00u terug komen. Je raadt het al: weer geen ferry. Nu moeten we elk uur checken of er een ferry gaat en als die van 14.00u ook niet gaat dan zit ik hier nog wel even..! Helaas, maar het is zoals het is. Tot gauw en een dikke knuffel vanaf Cross Creek!!!
    Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Honduras, Utila

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2009

Here I go again, yoehoe

29 Mei 2008

Verrassend

29 Mei 2008

Oaxaca

26 April 2008

van playa naar montagne

24 April 2008

Mazunte
Sabine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 104247

Voorgaande reizen:

22 Juni 2016 - 22 Juli 2016

In de voetsporen van Genghis Kahn!

07 Augustus 2012 - 10 Augustus 2012

Wandelen

25 Juni 2012 - 29 Juli 2012

India

30 Juni 2010 - 29 Juli 2010

Salsa en mojito

23 Juni 2009 - 24 Augustus 2009

Het land van de glimlach

08 Oktober 2007 - 08 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: