Vaarwel...Hello - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu Vaarwel...Hello - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Sabine Cuyvers - WaarBenJij.nu

Vaarwel...Hello

Door: sabine_cuyvers@hotmail.com

Blijf op de hoogte en volg Sabine

03 December 2007 | Mexico, Mexico-stad

Op het busstation scheiden onze wegen zich. Het was leuk optrekken met Guy en Suzanne. Zij gaan richting Zocalo en ik richting Polanco naar mi amiga de Brasil, Rosane. Ik word met open armen ontvangen en blaas hier effe uit. Dan gaan we opzoek naar een reisbureau voor een vlucht naar Cancun. En als dat geregeld is, gaan we er ene drinken met een vriend van haar op het dakterras van een building die ligt tegenover Bellas Artes. Het plein voor Bellas Artes stroomt vol volk en dan trekt al dat volk zijn kleren uit... Sommige binden een lapke voor... maar daar beneden staan wel meer dan 100 mensen met alleen een paar schoenen aan en de rest puur natuur. Gekleed in een paar witte schoenen lopen enkelen rond om geld in te zamelen. Het lijkt alsof ze verdwaalt zijn uit de groep. Een massa bloot en verder weg een paar verdwaalde naakte collecterende enkelingen. Het begint te regenen en het is koud... even later stortregent het en is de massa verdwenen. Wij gaan en nemen een taxi terug naar huis. Ik leg mij neer en val las een blok in slaap.